Zakupoholizm u mężczyzn

Najwięksi projektanci mody proponują zestawy łączące lata siedemdziesiąte z futurystyczną wizją, która nas czeka. Efektem tego są często największe wpadki. Jednak z czasem okazuje się, że sprawa przebiega zupełnie inaczej wykopując takie niewypały, które stają się największymi hitami mody. Odzież męska to bardzo delikatny rynek, w którym mężczyźni nie lubią w takim stopniu jak kobiety eksperymentować ze swoim wyglądem w oczach innych osób.Preferowana jest prostota i elegancja osób w wieku 20-30 lat. Hurtownia odzieży męskiej szybko łata luki w brakach sklepowych półek, głównie koszule, jeansy, a także bluzy czy też kurtki lenie i zimowe. Każdy ceniący się mężczyzna nie wybiera przypadkowo produktu z pierwszej, lepszej półki. Czasami dochodzi do tego, że zakupy u mężczyzn są znacznie bardziej skomplikowane niż u kobiet. Wiele również wskazuje na to, że ta tendencja może się całkowicie odwrócić. Każdy pragnie świetnie wyglądać. U niektórych osób można zauważyć wizerunkowe wywyższanie się nad innymi, którzy noszą markowe ubrania z logiem na czele z pogardą patrząc na innych. Są to ludzie, którzy zaślepieni własnym sukcesem w pogodni za pieniędzmi tracą swoje człowieczeństwo nie wiedząc do czego sami dążą.Dla przeciętnego człowieka sytuacja przedstawia się zupełnie inaczej. U niektórych osób zauważono również chorobę zwaną zakupoholizmem. Moda męska staje się wyzwaniem dla coraz większej liczby profesjonalnych projektantów. Praktycznie większość takich osób po wizycie w hurtowni odzieży męskiej szybko zapomina o swoim dobytku ubrań w domu zakupując tony kolejnych, które służą niczym magazyn zaspokajając swoje żądze zakupów.